29.9.2015

Get to know me - 20 faktaa minusta

20 faktaa minusta:

1. Olen syntynyt vuonna 1996, eli olen 19-vuotias.

2. Horoskooppini on härkä ja koen, että luonteenpiirteeni sopivat hyvin yleisimpiin härän luonteenkuvauksiin.

3. Olen meidän perheen esikoinen ja joskus aina toivon, että minulla olisi isoveli, sillä joskus tarvittaisiin isoveljeä rauhoittamaan meidän siskosten kinasteluja.

4. Minä olen 162cm pitkä ja lyhyempi kuin pikkusiskoni, jonka takia minua luullaan toisinaan meistä nuoremmaksi.

5. Olen oikeakätinen.

6. Minulla on syntymämerkkinä vasemmassa silmässä ruskea/oranssi piste, jollainen löytyy myös mummoltani.

7. Harrastin pienenä nykytanssia ja rakastan tanssia edelleenkin.

8. Hiukseni ovat luonnonkiharat ja suoristan hiukseni lähes päivittäin.

9. Pidän enemmän suolaisesta kuin makeasta, jonka takia minun tulee laitettua ruokaa enemmän kuin leivottua.

10. En ole koskaan polttanut tupakkaa ja enkä pidä tupakoinnista.

11. Omassa huoneessani on neliöitä yksiön verran. 

12. En ole koskaan matkustanut kauas. Olen käynyt ainoastaan naapurimaissamme Ruotsissa, Venäjällä ja Tanskassa.

13. Olen raitahullu. Rakastan kaikkea mustavalkoraidallista.

14. Olen Apple-addikti ja en voisi vaihtaa iPhonesta mihinkään muuhun puhelimeen. Kerran iPhone, aina iPhone.

15. Minua on lävistetty kolme kertaa. Eli kolme korvanreikää.

16. Rakastan sisustamista ja arkkitehtuuria. Olen vieraillut yhteensä kolmilla asuntomessuilla ja joka messuilta mukaani on lähtenyt ainakin yksi kassillinen talomallistoja ja esitteitä. 

17. En lue kirjoja. Tai jos luen niin tooodella harvoin.

18. Pidän tatuoinneista, mutten VIELÄ omista yhtäkään.

19. En juo maitoa.

20. Jos voittaisin lotossa, toteuttaisin unelmani oman talon suunnittelusta ja toteutuksesta.

Siinäpä muutama fakta meikäläisestä! Tiesitkö jo kaikki vai tuliko yllätyksiä? ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti